دوره 19 (1402)
دوره 18 (1401)
دوره 17 (1400)
دوره 16 (1399)
دوره 15 (1398)
دوره 14 (1397)
دوره 13 (1396)
دوره 12 (1395)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
دوره 3 (1386)
دوره 2 (1385)
دوره 1 (1384)
تعداد مقالات: 12
خوانش متن به شیوهی تاریخگرایان نوین تحلیل گفتمانهای سَووشون
صفحه 11-29
امکان یا امتناع مصالحه در فرهنگ سیاسی و گفتمان های رسمی جمهوری اسلامی ایران
صفحه 41-72
الگوی دیپلماسی رسانه ای در مراکز روابط عمومی: یک مطالعه کیفی
صفحه 73-96
طراحی و تدوین الگوی کارکردی رسانه های جمعی کشور ایران با تاکید برتوسعه بر توسعه سرمایه اجتماعی – مورد مطالعه معاونت صدای جمهوری اسلای ایران
صفحه 97-121
نقش جشنوارههای فیلم در سیاستگذاری فرهنگی تحلیل محتوای کیفی جشنواره تلویزیونی جام جم و جوایز گلدنگلوب
صفحه 123-157
بازنمایی خانواده و طبقه مبتنی بر الگوی مصرف: روایتی از دوره پیش از انقلاب در سریال کیمیا
صفحه 159-188
تجربههای فقیر در سینما: بازنمایی سینمایی تجربه جنگ در فیلم کوتاه کُردستان
صفحه 189-220
آموزش سواد رسانهای به کودکان : معرفی شاخصهای محتوای آموزش سواد رسانهای در دبستان
صفحه 221-247
نقش رسانه های اجتماعی موبایلی در شکل گیری هویت قومی دانشجویان
صفحه 249-284
مورد پژوهی اثرات فناوریهای اطلاعاتی نوین بر رفتار اطلاعیابی طلبه ها
صفحه 130-145
موزه ها و پُرسمانِ هویت: بازدید از موزة مردم شناسی زابل و موزة منطقه ای جنوب شرق ایران در زاهدان
صفحه 305-321
بازتاب ملی شدن صنعت نفت در روزنامههای کیهان و اطلاعات (تحلیل محتوای مطالب دو روزنامه چهار هفته قبل و بعد از رویداد ملی شدن صنعت نفت)
صفحه 323-340