دوره 19 (1402)
دوره 18 (1401)
دوره 17 (1400)
دوره 16 (1399)
دوره 15 (1398)
دوره 14 (1397)
دوره 13 (1396)
دوره 12 (1395)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
دوره 3 (1386)
دوره 2 (1385)
دوره 1 (1384)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
بازنمایی تصویری مقاومت کاربران ایرانی در برابر ساختار تحریم (مطالعه موردی: واکنش تصویری کاربران فضای مجازی به تحریم تیم فوتبال ایران توسط نایک)
فرهنگ سلبریتیگری و نمایش سوگ در رسانههای جدید تحلیل روایت صفحات اینستاگرام بهاره رهنما، نسیم ادبی و رضا صادقی
مطالعه انگارههای بینفرهنگی دانشجویان روسی جامعه المصطفی العالمیه از مردم ایران
صفحه 77-103
نقش رسانههای جمعی و شبکههای اجتماعی در جهت تلاش برای بازتولید هویت سیاسی تصوری خارج از چهارچوب دولت-ملت (مطالعه موردی گروهطالبان افغانستان)
صفحه 105-134
فرآیند هویتیابی «تقلیل یافته» نسل زد در شبکههای اجتماعی:مطالعه موردی دختران نوجوان در شهر مشهد
صفحه 135-162
شناسایی و رتبهبندی عوامل سیاسی و اجتماعی مؤثر بر مشارکت سیاسی زنان افغان با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: کابل)
صفحه 163-182
ایران نزد غیر ایرانیان تجربه دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه فردوسی مشهد
صفحه 183-207
کشاکشهای گفتمانی و قدرت کارگران؛ واکاوی میدان گفتمانیت در اعتصاب کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران
صفحه 209-231
خوانش مخاطبان از اخبار و سیاستهای خبری صداوسیما
صفحه 233-260
ادبیات فولکلور در سینمای انیمیشن و امکانسنجی تولید محتوا بر اساس قصههای عاشقانه فولکلور آذربایجان
صفحه 261-289
پیدایش سازمان برنامه: چرخش از ملیگرایی سیاسی به ملیگرایی اقتصادی در ایران
صفحه 291-316
تدوین مدل مضامین عوامل و مولفه های ارتباطی و راهبردی رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو شرکت ایساکو
صفحه 317-347