دوره 19 (1402)
دوره 18 (1401)
دوره 17 (1400)
دوره 16 (1399)
دوره 15 (1398)
دوره 14 (1397)
دوره 13 (1396)
دوره 12 (1395)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
دوره 3 (1386)
دوره 2 (1385)
دوره 1 (1384)
طراحی نقشه راه دیپلماسی رسانهای جمهوری اسلامی ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 مهر 1402
واکاوی و تحلیل تعیین کننده های روانشناختی اعتیاد مجازی: فراتحلیلی از تحقیقات موجود
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 اسفند 1402
بازنگری تلفیقی تحقیقات انجام شده در حوزه قدرت(رسانهای یا نمادین) و رسانه ملی در ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 مرداد 1400
مطالعه راهبردهای زمینهساز تحقق دانشگاه نسل چهارم: یک پویش کیفی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 دی 1400
ارایه مدل ساختاری تاثیر رفتارهای ارتباطی - فرهنگی ایرانیان بر برند ملی ایران با استفاده از رتبه بندی "آنهلت" و نظریه فرهنگی - اجتماعی"ویگوتسکی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 خرداد 1402
بازنمایی مادر شوهر در سریالهای دو دهه اول پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ تحلیل نشانه شناسی سریالهای پُر بیننده «پائیز صحرا» و «پدر سالار»
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 تیر 1402
اخلاق رسانه، آزادی و مسئولیت
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مهر 1402
شناسایی ویژگی های معماری های زیبایی شناسانه طراحی صحنه تلویزیون (نور ، رنگ، محتوا، جاذبه)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 بهمن 1402
رویکرد آزمایشگاهی به رابطهی باورهای افراد و واکنشهای آنان به پیامها در شبکههای اجتماعی
دوره 19، شماره 73، اسفند 1402، صفحه 1-27
تطور بازنمایی ارتباط نسلی در سینمای جنگ ایران (با تکیه بر ابژهسازی قهرمان جنگ)
دوره 19، شماره 73، اسفند 1402
طراحی و اعتبار سنجی الگوی سه مرحله ای ارتباط با مشتری بر رویکرد نقاط تماس در سفر مشتری (مطالعه موردی: فروشگاههای زنجیرهای هایپرمی)
دوره 19، شماره 73، اسفند 1402
تحلیل گفتمان پیام «محمد اشرف غنی» رئیس جمهوری سابق افغانستان به مناسبت عید قربان
دوره 19، شماره 73، اسفند 1402
فرهنگ سلبریتیگری و نمایش سوگ در رسانههای جدید تحلیل روایت صفحات اینستاگرام بهاره رهنما، نسیم ادبی و رضا صادقی
دوره 19، شماره 71، تیر 1402، صفحه 37-76
فرآیند هویتیابی «تقلیل یافته» نسل زد در شبکههای اجتماعی:مطالعه موردی دختران نوجوان در شهر مشهد
دوره 19، شماره 71، تیر 1402، صفحه 135-162
ایران نزد غیر ایرانیان تجربه دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه فردوسی مشهد
دوره 19، شماره 71، تیر 1402، صفحه 183-207
خوانش مخاطبان از اخبار و سیاستهای خبری صداوسیما
دوره 19، شماره 71، تیر 1402، صفحه 233-260
تدوین مدل مضامین عوامل و مولفه های ارتباطی و راهبردی رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو شرکت ایساکو
دوره 19، شماره 71، تیر 1402، صفحه 317-347
بازنمایی نظام سیاسی جمهوری اسلامی و حکومت پهلوی در شبکهی تلویزیونی «منوتو»
دوره 19، شماره 70، خرداد 1402، صفحه 307-335
چگونگی پوشش محتوای اخبار سلامت در تلویزیون ایران و آلمان: پاندمی کووید-۱۹
دوره 18، شماره 69، اسفند 1401، صفحه 309-335