منابع
افتخاری، اصغر. (1381) درآمدی بر خطوط قرمز در رقابتهای سیاسی. تهران: فرهنگ گفتمان.
افخمی، حسینعلی، دشتگلی هاشمی، مانا. (1396). تحلیل گفتمان انتقادی فیلمهای تبلیغاتی نامزدهای پیروز کارزارهای انتخاباتی بررسی موردی دورههای هفتم و نهم انتخابات ریاست جمهوری ایران. فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 13(49)، 105-128.
باتلر، جرمی جی. (1388). تلویزیون: شیوههای نقد و کاربردها. ترجمه: مهدی رحیمیان، تهران: دانشکده صداوسیما.
بنت، دابلیو لنس، انتمن، رابرت ام. (1389). سیاست رسانهایشده: ارتباطات در آینده دمکراسی. ترجمه: مسعود آریایی نیا، تهران: پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی.
بهنود، مسعود. (1388). «از کندی تا موسوی و احمدینژاد»، منتشره در وبسایت شخصی مسعود بهنود، لینک بازنشانی: http://masoudbehnoud.com/2009/06/blog-post_04.html
خسروی، صبا. (1393). تحلیل نشانه - اسطوره شناختی عکس و سرخط روزنامه های ایران انتخابات ریاست جمهوری سال 1392. فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 10(37)، 67-93.
روزنامه شرق. (1392). «سهم روزنامهها و مجلات از یارانه مطبوعات»، صفحه 22، بازدید شده در تاریخ 6/ 4/ 96.
رهبر، مصطفی، گوهریان، الهام. (1396). بررسی میزان پایبندی مطبوعات ایران به عینیگرایی. فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 13(47)، 215-240.
عقیلی، سیدوحید، روشندل اربطانی، طاهر، فرجیان، محمدمهدی. (1396). تاثیر تلویزیون در شکلدهی به مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری در ایران با توجه به ظهور شبکههای اجتماعی مبتنی بر موبایل. فصلنامه انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 13(49)، 129-160.
مصری، کتایون. (1388). «مناظره، شفافیت فضای سیاسی-اجتماعی» وبسایت جامجم آنلاین، کد خبر: 670333125039067611، منتشره در 16 خرداد 1388، لینک بازنشانی: http://jamejamonline.ir/online/670333125039067611.
ولفسفلد، گادی. (1389). «امواج سیاسی و گفتمان دموکراتیک: امواج تروریسم در اثنای فرایند صلح اسلو»، سیاست رسانهایشده: ارتباطات در آینده دموکراسی. ویراستاران: دابلیو، لنس بنت؛ رابرت ام. انتمن، ترجمه: مسعود آریایینیا، تهران: پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی.
ولفسفلد، گادی. (1397). «اصل سیاستِ رسانهمحور: پیش بهسوی رویکردی جامعتر در ارتباطات سیاسی»، فصلنامه ترجمان پژوهشهای ارتباطی. ویژهنامه سواد رسانهای. صص 102-81. بهار.
هاریس، ریچارد جکسون. (1390). روانشناسی شناختی وسایل ارتباطجمعی، ترجمه: حسن اسدزاده و گروه مترجمان، تهران: انتشارات مرکز تحقیقات صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران.
Wolfsfeld, G. (2001). Political waves and democratic discourse: Terrorism waves during the Oslo Peace Process, In W. L. Bennett & R. Entman (Eds.), Mediated politics: Communication in the future of democracy. New York: Cambridge University Press.
Wolfsfeld, G. (2004). Media and the Path to Peace. New York: Cambridge University Press.
Wolfsfeld, G. (2008). When the press fails: Political power and the news media from Iraq to Katrina-by W. Lance Bennett, Regina G. Lawrence, & Steven Livingston. Journal of Communication, 58(1), 198–199.
Wolfsfeld, G. (2011). Making sense of media and politics: Five principles in political communication. New York: Routledge.
Wolfsfeld, G., Segev, E., & Sheafer, T. (2013). Social Media and the Arab Spring Politics Comes First. The International Journal of Press/Politics, 18(2), 115–137.
Wolfsfeld, G. Eitan Y. Alimi and Wasfi Kailani, (2008). News Media and Peace Building in Asymmetrical Conflicts: The Flow of News between Jordan and Israel, political studies: vol 56, 374–398
Wolfsfeld, Gadi (1997). Media and Political Conflict: News from the Middle East, Cambridge: Cambridge University Press
Wolfsfeld, Gadi (2000). "Political waves and democratic discourse" in Mediated Politics: Communication in the Future of Democracy, editors: W. Lance Bennett, Robert M. Entman, Cambridge: Cambridge University Press.
Wolfsfeld, gadi, and Sheafer, Tamir (2006). “Competing Actors and the Construction of Political News: The Contest Over Waves in Israel.” Political Communication 23(3):333–54.