1-ازکیا، مصطفی، احمدرش، رشید و پارتازیان، کامبیز (1396). روش های تحقیق کیفی از نظریه تا عمل. تهران: کیهان. جلد2.
2- ازکیا، مصطفی و غفاری، غلامرضا (1394). جامعه شناسی توسعه. تهران: شرکت انتشارات کیهان. چاپ دوازدهم
3- ازکیا، مصطفی (1381). جامعه شناسی توسعه .تهران : نشر کلمه . چاپ چهارم.
4-اسماعیلی، محمد (1388). دیپلماسی رسانه ای با تاکید بر نقش سازمان صداوسیما. تهران: موسسه جام جم ، چاپ اول
5-حریری، نجلا (1385). اصول و روش های پژوهش کیفی. تهران: دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات. چاپ اول.
6-جعفرنژاد، مسعود و دیگران (1390). ﺗﻌﺎﻣﻞ ﻫﻢ اﻓﺰای ﻗﺪرت ﻧﺮم ﺑﺎ دﻳﭙﻠﻤﺎﺳﻲ ﻋﻤﻮﻣﻲ در ﺑﺮاﺑﺮ ﺟﻨﮓ ﻧﺮم. ﻓﺼﻠﻨﺎﻣﻪ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎت ﺳﻴﺎﺳﻲ و ﺑﻴﻦﻟﻤﻠﻠﻲ داﻧﺸﮕﺎه آزاد اﺳﻼﻣﻲ واﺣﺪ ﺷﻬﺮﺿﺎ. ﺷﻤﺎره ﻧﻬﻢ. زﻣﺴﺘﺎن. ﺻﺺ81 -73
7-رزاقی، ابراهیم (1376) . آشنایی با اقتصاد ایران. تهران : نشر نی. چاپ اول.
8-زارعیان، داود (1382). مبانی کلی ارتباط جمعی. تهران: کارگزار روابط عمومی
9-ساداتی، سید نصراله (1393). ﻧﻘﺶ ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎﻱ ﺑﺮﻭﻥ ﻣﺮﺯﻱ ﺭﺳﺎﻧﻪ ﻣﻠﻲ ﺩﺭ ﺩﻳﭙﻠﻤﺎﺳﻲ ﺭﺳﺎﻧﻪ ﺍﻱ ﺑﺎ ﺗاﻛﻴﺪ ﺑﺮ شبکه ﻫﺎﻱ ﺍﻟﻌﺎﻟﻢ ﻭ ﭘﺮﺱ ﺗﻲ ﻭﻱ. ﻓﺼﻠﻨﺎﻣﻪ ﭘﮋﻭﻫﺶﻫﺎﻱ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﻲ. ﺳﺎﻝ ﺑﻴﺴﺖ ﻭ ﻳﻜﻢ . شماره 3.پیاپی 79 پاییز 47-سبیلان اردستانی ، حسن (1383). ﻋﻤﻠﻴﺎﺕ ﺭﻭﺍﻧﻲ ﻭ ﺩﻳﭙﻠﻤﺎﺳﻲ ﺭﺳﺎﻧﻪ ای . فصلنامه عملیات روانی . 7
10- شاه محمدی، عبدالرضا و قرائتی، علیرضا(1391). تاثیر دیپلماسی رسانه ای بر تبادل فرهنگی کشورها. فصلنامه مطالعات رسانه ای. سال هفتم. شمار نوزدهم. زمستان
11-شیلر، هربرت (1390). ارتباطات و سلطه فرهنگی. ترجمه: معتمدنژاد ، کاظم . نشر علمی . چاپ اول.
12-عنایتی شبکلایی ، علی (1388). نگاهی به عملکرد صداوسیما در زمینه دیپلماسی و سیاست خارجی. افق آموزشی: فصلنامه تخصصی ژورنالیسم رادیو و تلویزیونی. سال ششم. شماره 68. زمستان. صص54-53
13-کاتوزیان، محمدعلی همایون (1372). اقتصاد سیاسی ایران: از مشروطیت تا پایان سلطه پهلوی. ترجمه: مفیسی، محمدرضا و عزیزی ، کامبیز . تهران: نشر نی . چاپ اول.
14-کازنو، ژان(1373). جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی. ترجمه:ساروخانی، باقر و محسنی، منوچهر. انتشارات اطلاعات. چاپ پنجم
15-گیلبوآ، ایتان. (1388). ارتباطات جهانی و سیاست خارجی. ترجمه: آشنا، حسام الدین و اسماعیلی ، محمد صادق. تهران: انتشارات دانشگاه امام صادق(ع)
16-متوسلی، محمود (1387). توسعه اقتصادی : مفاهیم، مبانی نظری،نهادگرایی و روش شناسی. تهران: سمت . چاپ سوم.
17- محمودی، محمدجواد و احراری، مهدی (1392). درآمدی بر اقتصاد جمعیت نگرش ها، روش ها و یافته ها. تهران: انتشارات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی. چاپ اول.
18-مصلی نژاد، عباس(1394). اقتصاد سیاسی: مبانی، کارکرد و فرآیند. تهران: انتشارات دانشگاه تهران. چاپ اول.
19-مهدی زاده، سیدمحمد(1393). نظریه های رسانه: اندیشه های رایج و دیدگاه های انتقادی. تهران: انتشارات همشهری. چاپ چهارم.
-AnastasiyaY, Elaeva(2011).Case Study Of Russia`s Public Diplomacy To Attract .U.S1
Direct Investment . Ball State University Muncie , Indiana. May
Barzin,Fatemeh&Samiei,Aki(2013).The Role Of Media Discourse In Diplomatic Behavior-2
Internatioal Journal Of Business And Social Science .Vol.4No17[Special Issue-Decemer].
Cristina Archetti (2010).Media Impact On Diplomatic Practice : An Evolutionary Model-3
Of Change. Paper Presented At The American Political Science Association, 5-2(APSA)
Annual Convention Washington DC.September.
4-Ines Kersan-Skabic (2014) . The Role Of Investment Promotion Agencies In Attractting Foreign Direct Investments In The Southeast European Countries. Creative Commons Attribution 7966/PPso.10`3311DOI:2015`24-15PP.(1)23
5-Matallah Siham (2014). The Impact Of Institutional Quality In Attracting Foreign Direct
Investment In Algeria. Topics In middle Eastern And African Economies Vol.September2, No.16
6-Taylor, P.M. (1997), Global Communication, International Affairs and The Media Since 1945, New York, Routledge.
UNCTAD, World Investment Report2017-7
Zohrabi (2013). The Role Of Different Media Kinds In Attracting Financial Suppot For -8
Iran`s Athletic Development.International Research Journal Of Applied And Basic Sciences.