بصیریان جهرمی، حسین و نحوی نظام آبادی، مرضیه (1395). نشانه شناسی عناصر بازنمایی هویت آنلاین (مطالعة کاربران پرطرفدار ایرانی در اینستاگرام). فصلنامه رسانه، 105، ص 5-28.
راودراد، اعظم و گیشنیزجانی، گلنار (1396). گونه شناسی الگوهای بازنمایی بدن رسانه ای کاربران ایرانی در اینستاگرام، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، 10، ص 259-304.
رشیدی، صادق و صبورنژاد، زهرا (1394). ستارگان سینما و هویت آنلاین: مطالعه نشانه شناختی بازسازی مفهوم ستارگی پس از اینترنت (مطالعه موردی تصاویر منتشر شده در اینستاگرام الناز شاکردوست). فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، 3، ص 165-199.
سامانی، سمانه و اعظم، فراهانی (1395). هویت آنلاین و اینستاگرام (مطالعه چگونگی نمایش هویت جوانان در اینستاگرام). فصلنامه رسانه، 103، ص 85-104.
عربی، م. (1395)، «کالت بازی در دنیای صفر و یک»، هفتهنامه چلچراغ. تاریخ دسترسی: 20/11/1395، از
http://40cheragh.org.
فلیک، اووه (1387). درآمدی بر تحقیق کیفی. (ترجمه هادی جلیلی). تهران: نشر نی.
Chaykowski, K. (2016, Dec 15). Instagram Reaches 600 Million Monthly Users, Doubling In Size In Two Years. Retrieved 2017, May 7, from https://www.forbes.com/sites/kathleenchaykowski/2016/12/15/instagram-reaches-600 million-monthly-users-doubling-in-size-in-two-years/#247c5cd41b24
Driessens, O. (2015). The Democratization of Celebrity: Mediatization, Promotion, and the Body. A Companion to Celebrity, 371-384. doi:10.1002/9781118475089.ch20
Gamson, J. (2011). The Unwatched Life Is Not Worth Living: The Elevation of the Ordinary in Celebrity Culture. PMLA, 126(4), 1061-1069. doi:10.1632/pmla.2011.126.4.1061
Kozinets, R. V. (2010). Netnography: Doing ethnographic research online. Los Angeles: Sage.
Marshall, P. D. (2006). The celebrity culture reader. New York: Routledge.
Marwick, A., & Boyd, D. (2011). To See and Be Seen: Celebrity Practice on Twitter. Convergence: The International Journal of Research into New Media Technologies, 17(2), 139-158. doi:10.1177/1354856510394539
Marwick, A.E. (2013). “They're really profound women, they're entrepreneurs”: Conceptions of Authenticity in Fashion Blogging.
Marwick, A. E. (2015). You May Know Me from YouTube: (Micro-)Celebrity in Social Media. A Companion to Celebrity, 333-350. doi:10.1002/9781118475089.ch18
Marwick, A. E. (2015). Status Update: Celebrity. New Haven: Yale University Press.
Marwick, A. E. (2015). Instafame: Luxury Selfies in the Attention Economy. Public Culture, 27(1 75), 137-160. doi:10.1215/08992363-2798379
Seligson, H. (2016, June 7). Why Are More Women Than Men on Instagram? Retrieved 2017, May 25, from https://www.theatlantic.com/technology/archive/2016/06/why-are-more-women-than-men-on-instagram/485993/
Senft, T. M. (2008). Camgirls: Celebrity & community in the age of social networks. New York: Lang.
Senft, T. M. (2013). Microcelebrity and the Branded Self. A Companion to New Media Dynamics, 346-354. doi:10.1002/9781118321607.ch22
Thomas-Jones, A. (2010). The host in the machine: Examining the digital in the social. Oxford: Chandos.
Turner, G. (2006). The mass production of celebrity. International Journal of Cultural Studies, 9(2), 153-165. doi:10.1177/1367877906064028
Turner, G. (2015). Celebrity, Participation, and the Public. A Companion to Celebrity, 83-97. doi:10.1002/9781118475089.ch5