دوره 19 (1402)
دوره 18 (1401)
دوره 17 (1400)
دوره 16 (1399)
دوره 15 (1398)
دوره 14 (1397)
دوره 13 (1396)
دوره 12 (1395)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
دوره 3 (1386)
دوره 2 (1385)
دوره 1 (1384)
تعداد مقالات: 10
رسانههای نوین در برابر رسانههای جریان اصلی: عامل یا تشدیدکننده ضعف؟ بررسی اثرات فناوریهای نوین بر مصرف رسانههای جریان اصلی
صفحه 13-38
مرجعیت شیعه بهمثابه کنشگر بینالمللی؛ مطالعۀ الگوهای کنش نهاد اجتماعی مرجعیت در گذر تاریخ
صفحه 39-74
اندیشه ی شریعتی درباره ی زن و حقوق او در اسلام
صفحه 75-100
بازنمایی مناسبات کارآفرین و سرمایهدار در سریالهای تلویزیونی بعد از جنگ تحمیلی
صفحه 101-124
زندگی روزمره در مهمانی های زنانه (مورد مطالعه: زنان خانه دار شهر همدان)
صفحه 125-148
پیشنهادی برای بررسی اتنوگرافیک پدیدههای چندجایی: زندگینگاری
صفحه 149-174
ارائه الگوی مدیریت اطلاعات فرهنگی در سازمانها و مراکز فرهنگی ایران
صفحه 175-200
مطالعه سیاست های رسانه ملی در حوزه ارتباطات سلامت (با تاکید بر برنامه های اصلی سلامت محور سیما در سال 1395)
صفحه 201-226
تحلیل محتوای اخبار مربوط به تغییرات آب و هوایی در وبسایت های فارسی زبان
صفحه 227-263
تبیین نقش فرهنگ در ایجاد دانشگاه کارآفرین
صفحه 265-286