نویسنده
دانشیار ارتباطات دانشگاه تهران
چکیده
اﻳــﻦ ﻣﻘﺎﻟــﻪ درﺑــﺎره ﻗﻤﺎرﺑــﺎزی اﻳﻨﺘﺮﻧﺘــﻲ اﺳــﺖ . ﻗﻤﺎرﺑــﺎزی اﻳﻨﺘﺮﻧﺘــﻲ ﻫــﺮ ﻧــﻮع ﻓﻌــﺎﻟﻴﺘﻲ اﺳــﺖ ﻛــ ﻪ ازﻃﺮﻳــﻖ اﻳﻨﺘﺮﻧــﺖ ﺻــﻮرت ﻣــﻲ ﮔﻴــﺮد و ﺷــﺎﻣ ﻞ ﻧــﻮﻋﻲ ﺷــﺮﻛﺖ ، در ﻗﺮﻋــﻪﺷﺮط ﺑﻨﺪی ﻳﺎ اﻧﺠﺎم ﻓﻌﺎﻟﻴﺘﻲ ﻣﺒﺘﻨـ ﻲ ﺑـﺮ ﺑﺨـ ﺖ و اﻗﺒـﺎ ل ﺑـﺎ ﻫـﺪ ف رﺳـﻴﺪ ن ﺑـ ﻪ ﭘـﻮ ل ، ﺟـﺎﻳﺰ ه ، ﻳـﺎ ﻧــﻮﻋﻲ اﻣﺘﻴــﺎز اﺳــﺖ . ﻃﺒــﻖ ﻧﺘــﺎﻳﺞ اﻳــﻦ ﻣﻘﺎﻟــﻪ
ﻗﻤﺎرﺑــﺎزی اﻳﻨﺘﺮﻧﺘــﻲ ﻣــ ﻲﺗﻮاﻧــﺪ ﻣﺸــﻜﻼﺗﻲ ﻣﺜــﻞ اﺗــﻼف وﻗــﺖ و ﻫﺰﻳﻨــﻪ ، ﻛــﻢ ﻛــﺎری و ﻛــﺎﻫﺶ ﺗﻮﻟﻴــﺪ، وﺳــﻬﻮﻟ ﺖ ﭘــﻮل
ﺷــﻮﻳﻲ را در ﭘــﻲ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ .
کلیدواژهها