احمدی، پ. شاه طهماسبی، الف (1389) تبیین بازاریابی قومی با نگرشی بر بازاریابی سنتی. دوماهنامه مدیریت (157) ، 19-14.
-الطائب، ع (1382) بحران هویت قومی در ایران، چاپ دوم، تهران: نشر شادگان.
بزرگی، شهرام. نوری، نورالدین ) 1388) اثرسنجی تبلیغات بانکها بر رفتار مشتریان، اولین کنفرانس بین الملل بازاریابی خدمات بانکی، آذرماه. 32-1.
-تاپر. ر. اِل ( 1377) « قومیت، جایگاه و معنای آن در مردمشناسی ایران و افغانستان »، ترجمه. حسینیون. ا، جلالی. ع، فصلنامه تحقیقات جغرافیایی، شماره50 و 49، ص 174-149.
-تقی زاده، محمد علی، خوش کنش، ابوالقاسم، علیزاده محمدی، حبیبی، مجتبی (1393) « مقایسه هویت قومی و بهزیستی ذهنی در اقوام ایرانی »، فصلنامه رفاه اجتماعی، 52، 154-135.
-جلاییپور، ح. قنبری، ع (1388) « بررسی هویت ملی و ارزشهای جهانی شدن با تاکید بر ایرانیان عرب زبان »، پژوهشنامه علوم اجتماعی،3، 188-165.
-حاجی کریمی، ع. شهابی، ا (1390) « سبکهای تصمیمگیری مشتریان ایرانی: با تأکید بر قومیت »، فصلنامه چشم انداز مدیریت بازرگانی، 7، 9-24.
-حمیدی زاده و نوریان (1392) « تبیین و ارزیابی فرآیند اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بر جذب مشتریان (مورد پژوهی بانک صادرات ایران) »، دوفصلنامه نوآوری و ارزش آفرینی، سال اول، 3، 46-33.
-ربیعی، محمدیان و برادران جمیلی (1390) « ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی مهمترین عامل در افزایش اثربخشی آن در سطح شهر تهران »، تحقیقات بازاریابی نوین، سال اول، شماره دوم.39-17.
-سعیدی (1388) « تبلیغات و فرهنگ »، کتاب ماه علوم اجتماعی، شماره 18 صص68-77.
-شاه طهماسبی، الف. خداداد حسینی، ح (1387) « تبیین بازاریابی قومی با نگرشی بر قومیتهای ایرانی »، ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تهران، 161-101.
-شاه محمدی و میرزاپور (1390) « بررسی میزان اثربخشی تبلیغات پست بانک در میان مشتریان خود در شهر تهران »، فصلنامه فرهنگ ارتباطات، 1، 138-119.
-شرفی و بهنیافر ( 1387) درسنامه اصول ارتباطات و مخاطب شناسی، فصل اول، چاپ اول، تهران: نهضت.
-شکوهی، ناصر (1383) « گرایشهای بین فرهنگی در الگوهای زیستی شهری-عشایری در یک نمونه ایرانی »، فصلنامه مطالعات ملی، 17، 104-85.
-صباغپور، ع. الف (1381) « جهانی شدن، حاکمیت و تنوع قومی در ایران »، فصلنامه مطالعات ملی، 11، 166-143.
-کاتلر ، فیلیپ و آرمسترانگ (1380) اصول بازاریابی، ترجمه علی پارسائیان، انتشارات آیلار.
-کنگرلو، علیرضا (1387) « جایگاه تبلیغات بانکی در رادیو و تلویزیون »، روزنامه دنیای اقتصاد، ش 1558، صص12-13.
-عزیزی، شهریار.حسنی نژاد، مجید، دینی، امین، امیدیان، آسیه، فرهیخته، فاطمه (1391) « شناسایی ویژگیهای ساختاری و محتوایی مورد انتظار مشتریان از شعارهای تبلیغاتی بانک »، فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، شماره دوم، صص21-36.
-علومی دودران، مینا، (1381) « تحلیل محتوا و ساختار تبلیغات بازرگانی بانک مسکن و بررسی تاثیرات آن بر نگرش و رفتار مشتریان »، پایان نامه کارشناسیارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.
-هدایتی، سیدهاشم. اعرابی، سیدمحمد (1388) « ارایه مدل تدوین استراتژی مبتنی بر فرهنگ، مورد ایران »، فصلنامه پژوهش های منابع انسانی دانشگاه امام حسین(ع)، سال اول، شماره دوم، 127-145.
-Aduloju, S.A., A. O. Odugbesan, S. A. Oke (2009), "The Effects of Advertising Media on Sales of Insurance Products: A Developing-Country Case", The Journal of Risk Finance, Vol. 10, No. 3, PP: 210-227.
-Barone, M.J., Roy, T.,(2010)." Does Exclusivity Always Pay off? Exclusive Price Promotions and Consumer Response". Journal of Marketing 74 (2), 121–132.
-Bridges, E., Florsheim, R., Claudette, J.(1996) "A Cross-Cultural Comparison of Response to Service Promotion". The Service Industries Journal 16 (July), 265–287.
-Burton, D.(2000) "Ethnicity, Identity and Marketing: a Critical Review". Journal of Marketing Management 16, 853–877.
-Brumbaugh, A.M., Rosa, J.A.(2009) "Perceived Discrimination, Cashier Metapercep- Tions, Embarrassment, and Confidence as Influencers of Coupon use: an Ethnoracial-Socioeconomic Analysis". Journal of Retailing 85 (3), 347–362.
-Butt, M. M, & Cyril, C. (2011). "Do Target and Non-Target Ethnic Group Adolescents Process Advertisements Differently?". Australasian Marketing Journal,19(2), 77-85.
-Costa, J.A., Bamossy, G.J.(1995) Perspectives on Ethnicity, Nationalism, and Cultural Identity. In: Costa, J.A., Bamossy, G.J. (Eds.), Marketing in a Multicultural World, Sage Publications, London, pp. 26–67.
-Douglas, M., & Isherwood, B.(1980). The World of Goods: Towards an Anthropology of Consumption. New York: Routledge press.
-Elliot.E, Cherian.J, Casakin.H(2013) "Cultural Metaphors: Enhancing Consumer Pleasure in Ethnic Servicescapes", Journal of Business Research,66.1004-1012.
-Green, C.L.(1995) "Differential Responses to Retail Sales Promotion Among African- American and Anglo-American Consumers".Journal of Retailing 71 (3), 83–92.
-Green, C.L.(1996) "Ethnic Response to Couponing: a Motivational Perspective". The Journal of Consumer Marketing 13 (2), 14–25.
http://www.iran.ir
-Huff, L.C., Alden, D.L.(1998) "An Investigation of Consumer Response to Sales Promotions in Developing Markets: a Three Country Analysis". Journal of Advertising Research May–June, 47–56.
-Jamal, A.(2005) "Playing to Win: an Explorative Study of Marketing Strategies of Small Ethnic Retail Entrepreneurs in the UK". Journal of Retailing and Consumer Services 12 (1), 1–13.
-Jamal.A, Peattie.S, Peattie.K(2012) "Ethnic Minority Consumers’ Responses to Sales Promotions in the Packaged Food Market", Journal of Retailing and Consumer Services, 19,98-108
-Levy, S.J. (1959). "Symbols for Sale," Harvard Business Review, 37, 117-124.
-Markus, H. R.,& Kitayama,S.(1991). Culture and the self: Implications for Cognition, Emotion, and Motivation. Psychological Review, 98(2):224–53.
-Roman, K. & Mass, J. (1992). How to Advertise: A Professional Guide for the Advertiser. What works? What doesn’t? And why. New York: St. Martin’s Press.
-Rosenthal, D.A.,& Feldman, S.S. (1992)." The Nature and Stability of Ethnic Identity in Chinese youth: Effects of length of Residence in Two Cultural Contexts". Journal of Cross-Cultural Psychology, 23, 214–27.
-Mylonakis, John (2008), "The Influence of Banking Advertising on Bank Customers:An Examination of Greek Bank Customer’s Choices", Banks and Bank SystemsIssue 4, Vol. 3
-Newhagen, J. E., & Reeves, B. (1991). Emotion and Memory Responses for
Negative Political Advertising: A study of Television Commercials Used in the 1998 Presidential Election. In F. Biocca (Ed), Television and Political Advertising, volume 1(pp.197-220). Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum Associates.
-Rossiter, J.R., Percy, L. (1980)."Attitude Change Through Visual Imagery In advertising", Journal of advertising, 9, 10-16.
Rotheran MJ, Phinney JS(1987) Children's Ethnic Socialization. London: Sage.
-Sekhon, K., Szmigin, I.(2009) "The Bicultural Value System Undertaking Research Among Ethnic Audiences". International Journal of Market Research 51 (6), 751– 771.
-Terblanche –Smit,M, Terblanche, S(2010)," Race and Attitude Formation in HIV/Aids Fear Advertising", Journal of Business Research, 63,121-125.