دوره 19 (1402)
دوره 18 (1401)
دوره 17 (1400)
دوره 16 (1399)
دوره 15 (1398)
دوره 14 (1397)
دوره 13 (1396)
دوره 12 (1395)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
دوره 3 (1386)
دوره 2 (1385)
دوره 1 (1384)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
بررسی مدل مفهومی مصرف مجازی دیجیتال در کاربران تهرانی:شبکه های اجتماعی
قدرت، هویت و نظام آموزشی: بررسی برساخت هویت در کتابهای درسی علوم اجتماعی دوره ابتدایی در ایران
تدوین الگوی مفهومی زیست جهان مجازی کودکان و نوجوانان در رسانه های اجتماعی
بررسی مدل مفهومی مصرف مجازی دیجیتال در کاربران تهرانی شبکه های اجتماعی
صفحه 95-124
شبکههای اجتماعی: رسانه جامعه شبکهای غیررسمی ایران
صفحه 125-152
جنبش روشنگری، استعمار و مسأله ایران در قرن نوزدهم میلادی
صفحه 153-172
تفاوت بازنمایی "خود" در زندگی معمولی و زندگی اینستاگرامی
صفحه 173-201
کشف ترجیحات اخلاقی در رسانه اجتماعی توئیتر (مطالعه کیفی انتخابات 1396)
صفحه 203-240
توییتر، اتاق پژواک و تشدید قطببندی سیاسی مطالعه موردی: واکنشهای کاربران توییتر فارسی به تحولات ایران (سالهای 1400-1401)
صفحه 241-271
بررسی زمینههای جامعهشناختی شعر شهریار براساس نظریهی لوسین گلدمن
صفحه 273-305
بازنمایی نظام سیاسی جمهوری اسلامی و حکومت پهلوی در شبکهی تلویزیونی «منوتو»
صفحه 307-335
پنجرههای تعاملی و قطعههای کوچک صمیمیت : مطالعهی کیفی روابط و تعاملات غیررسمی جوانان در شهر یزد
صفحه 337-360