دوره 18 (1401)
دوره 17 (1400)
دوره 16 (1399)
دوره 15 (1398)
دوره 14 (1397)
دوره 13 (1396)
دوره 12 (1395)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
دوره 3 (1386)
دوره 2 (1385)
دوره 1 (1384)
تعداد مقالات: 8
مقاله پژوهشی
مطالعة پیمایشی دربارة اعتبار رسانههای خبری در میان شهروندان تهرانی در جریان تحولات اجتماعی قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری ١٣٨٨
صفحه 11-28
مطالعه تطبیقی قوانین تبلیغات تجاری
صفحه 29-60
عوامل موثر بر جریان مدیریت خبر در ایران "مطالعه موردی اخبار سایت الف در موضوع آقای کردان"
صفحه 63-84
بررسی تأثیر دو مؤلفه نحویِ وجهیت و تعدی در بازنمود خود و دیگری در متون مطبوعاتی در چارچوب تحلیل گفتمان انتقادی
صفحه 85-106
تدوین مدل انتشار اطلاعات در زمینه انحرافات اجتماعی از طریق رسانه ملی ایران
صفحه 107-136
تصویر ایران در مطبوعات آمریکا: تحلیل محتوای مجلههای تایم و نیوزویک در دورههای هفتم و نهم ریاست جمهوری ایران
صفحه 137-160
تحلیلی بر بازنمود گفتمان مشروعیت وبری در متن رسانهای مطالعه موردی مستند «سفر انقلابی
صفحه 161-184
تبیین نقش نظارتی رسانهها با تاکید بر نقش رسانه ملی
صفحه 185-217