دوره 19 (1402)
دوره 18 (1401)
دوره 17 (1400)
دوره 16 (1399)
دوره 15 (1398)
دوره 14 (1397)
دوره 13 (1396)
دوره 12 (1395)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
دوره 3 (1386)
دوره 2 (1385)
دوره 1 (1384)
مقاله پژوهشی
رابطه استفاده از شبکه های اجتماعی با ابعاد هویتی شهروندان شهر اردبیل
مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 اردیبهشت 1399
طراحی الگوی توسعه دیپلماسی فرهنگی ایران (مورد مطالعه: ایران و ایتالیا)
مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 خرداد 1399
تبیین تعیین کننده های اجتماعی ارتباطی ایفای مسئولیت اجتماعی شرکتی (مورد مطالعه: روابط عمومی های بنگاه های اقتصادی ایران)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 تیر 1402
الگوی مقیاس های ممیزی قواعد اخلاقی حاکم بر آمیختههای بازاریابی با تاکید بر ارتباطات در اسلام
مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1399
بررسی نقش شبکه اجتماعی مجازی در رفتارهای تسهیم دانش (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی تلگرام در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی)
مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1399
همگرایی و واگرایی گفتمان رسانهای برجام
مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 تیر 1399
شناخت نگرش شهروندان تهرانی نسبت به معلولین از دیدگاه معلولین
مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 تیر 1399
تحلیل تاریخی و جامعه شناختی مفهوم آزادی در اندیشه و شعر احمد شاملو با کاربرد تئوری گفتمان لاک لائو و چانتال موف
مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 تیر 1399
نقش استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی در فرایند یاددهی و یادگیری: مرور نظام مند
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 مرداد 1399
نقش سواد رسانه ای در ارتقاء امنیت عمومی شبکه های اجتماعی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اراک سال 1395
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 مرداد 1399
تاملی بر نتایج فرهنگ گفتگو بر حل اختلافات حقوقی به شیوه های غیر قضایی
مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 فروردین 1400
عوامل تأثیرگذار بر استفاده از اینترنت در خانوارهای ایرانی
مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 فروردین 1400
نقش ارتباطات داخلی در مدیریت اتاق خبر سیمای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 فروردین 1400
طراحی مدل ارتقاء سواد رسانهای در استفاده بهینه از رسانههای اجتماعی (مطالعه موردی: نوجوانان شهر تهران)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 خرداد 1400
تحلیل عوامل اجتماعی و فرهنگی بازدارنده ارتباط کلامی همسران در شهر تهران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 آبان 1400
تحلیل علم سنجی مقاله های مصرف کالاهای فرهنگی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 تیر 1401
شناسایی و رتبهبندی عوامل سیاسی و اجتماعی مؤثر بر مشارکت سیاسی زنان افغان با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: کابل)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1401
مقایسه شیوۀ دیپلماسی رسانهای وزرای امور خارجه ایران و آمریکا در توئیتر
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 شهریور 1401
رویکرد آزمایشگاهی به رابطهی باورهای افراد و واکنشهای آنان به پیامها در شبکههای اجتماعی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1402
نقش شبکههای اجتماعی در ایجاد رفتارهای جمعی نمایشی ناشی از شیوع کرونا مطالعه موردی: بوشهر
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 آبان 1401
مقایسه تطبیقی پوشش آسیبهای اجتماعی در صفحه حوادث دو روزنامه کیهان و ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 مهر 1399
بررسی رابطه «رضایت از اوقات فراغت» و «رضایت از زندگی» در بین جوانان، مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 آبان 1399
تحلیل محتوای کیفی رمان «تاریکی معلق روز» براساس نظریة بودریار
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 آبان 1399
قوممداری طایفهمحور و ذاتگرا در بلوچستان ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 آبان 1399
الگوی بکارگیری رویکرد بازاریابی اجتماعی در کمپینهای بازاریابی فرهنگی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 آبان 1399
طراحی مدل توسعه کارآفرینی فرهنگی در سازمان های فرهنگی ایران (مطالعه موردی:سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 آبان 1399
بررسی نقش فرهنگ (اعتقادات و سرمایه فرهنگی) بر امنیت اجتماعی ( مورد مطالعه: استان ایلام )
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آذر 1399
بررسی چگونگی هژمونیکشدن گفتمان اعتدال در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 آذر 1399
بررسی تطبیقی سیاستگذاری اقتصاد سینمای ایران و ارائه راهکارهایی برای آینده
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 آذر 1399
طراحی مدل مفهومی نقش ارتباطات سازمانی در شرایط بحران با رویکردسیستمی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 دی 1399
تصویر رویدادهای جهانی در مطبوعات ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 دی 1399
تحلیل جامعهشناختی نقش سیاسی مساجد در انقلاب سال ۱۳۵۷ با رویکرد «فرایندهای اجتماعی»
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 بهمن 1399
واکاوی نقش کهنالگوهای فرهنگی جامعه ایران در برآمدن و پذیرش حکومت صفویان
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 02 اسفند 1399
ارائه مدل سواد رسانه ای به منظور افزایش مصونیت کاربران شبکه های اجتماعی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 اسفند 1399
مقایسه نقش رسانههای سنتی و نوین در توسعه شرکتهای دانشبنیان مورد مطالعه: شاغلان و فعالان شرکت های دانش بنیان استان تهران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 فروردین 1400
امکانسنجی انتشار پیامهای تنشزُدا در توییتر بررسی میزان استفاده از مولفههای صلح در انعکاس درگیری غیزانیه اهواز توسط کاربران و خبرنگاران در توییتر فارسی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 فروردین 1400
اسطوره فریب در سهگانه سینمایی اصغر فرهادی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 فروردین 1400
گفتمانهای تربیتی اولین مدارس جدید در ایران دوره قاجار
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 اردیبهشت 1400
بررسی مقایسه ای نحوه پوشش اخبار جعلی با تاکید بر حوزه فرهنگی در هشت رسانه
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 اردیبهشت 1400
نقش مگامالها و مجتمعهای تجاری در سبک زندگی مصرفی شهروندان تهرانی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 اردیبهشت 1400
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس خشنودی اینترنت در دانشجویان
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 اردیبهشت 1400
مطالعه بسترهای فرهنگی - ارتباطی کشورهای خارجی در ایجاد چالشهای قومی در آذربایجان ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 خرداد 1400
تلگرام در تجربه زیسته جوانان بزرگسال شهر تهران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1400
مطالعه پدیدارشناختی تجربه زیسته همسران طلاب از سبک زندگی طلبگی (مورد مطالعه همسران طلاب ساکن پردیسان قم)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 خرداد 1400
بازنمایی سینمایی بافت سیاسی ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی فیلم «آژانس شیشهای»
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 خرداد 1400
بازنگری تلفیقی تحقیقات انجام شده در حوزه قدرت(رسانهای یا نمادین) و رسانه ملی در ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 مرداد 1400
تأثیر حجم اخبار بر واکنش افراد نسبت به تبلیغات اینترنتی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 11 شهریور 1400
شناخت مؤلفه های خبرنگاری بحران های طبیعی برای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 شهریور 1400
ارتباط بازیهای رایانهای با هوش چندگانه در دانشجویان
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 شهریور 1400
نقد کهن الگویی روابط اجتماعی در رمانهای سیال ذهن ایرانی (مطالعه موردی: این سگ می خواهد رکسانا را بخورد)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مهر 1400
رابطه استفاده از انواع رسانه ها و گرایش به اعتیاد در میان شهروندان اردبیل
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مهر 1400
زمینه های مشروعیت جریان موسوم به غزل پست مدرن
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1400
طراحی مدل سواد رسانه ای با تاکید بر یادگیری سیار با ترکیب مدلسازی تفسیری-ساختاری و معادلات ساختاری ( نمونه مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مهر 1400
تاثیر روزنامه نگاری همراه بر تغییر نقش اجتماعی زنان تاثیر محتویات همراه بر ایجاد واکنش در برابر رویداد محکومیت اعدام 4 دختر پاکستانی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 مهر 1400
زنان متاهل تهران و استانبول و ارتباطات ناسالم در شبکه های اجتماعی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آبان 1400
طراحی وتدوین الگوی بهره وری زندگی آپارتمان نشینی(مورد مطالعه:شهر مشهد مقدس)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 آبان 1400
عوامل فرهنگی و اجتماعی موثر بر میزان مرجعیت سلبریتی ها (مورد مطالعه: جوانان شهر شیراز)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 آبان 1400
عوامل و موانع فراروی فرصت های ارتباطی والدین و فرزندان درخانواده
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 آذر 1400
مطالعه راهبردهای زمینهساز تحقق دانشگاه نسل چهارم: یک پویش کیفی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 دی 1400
خود بازتابی و بازنمایی اخلاقی دیگری در فرا فیلمهای سینمای ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 دی 1400
از تنهازیستی تا تنها ماندن؛ مقایسه دو گروه از زنان مجرد تنها در تهران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 بهمن 1400
آسیبشناسی نهادگرایانه مشارکتِ تشکلهای دانشجویی با تأکید بر رشد مشارکت اجتماعی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 بهمن 1400
بررسی رابطه پایگاه اجتماعی- اقتصادی با درک از معنای زندگی در میان دانش آموزان دختر شهر مشهد
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 بهمن 1400
ارتباطات خانوادگی: نظم جویی شناختی هیجان در زنان تهرانی آسیب دیده از بی وفایی زناشویی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 اسفند 1400
نقش ارتباطات بین فرهنگی در مناسبات اقتصادی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 اسفند 1400
مطالعه جامعه شناختی تأثیر شبکه های اجتماعی در تحرکات اجتماعی جوانان (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد استان فارس)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 خرداد 1401
طراحی الگوی ارزشهای موثر در خلق برند شخصی – سیاسی در ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 تیر 1401
طراحی الگوی اقناعی برای دیپلماسی رسانهای جمهوری اسلامی ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 تیر 1401
چالشهای حکمرانی پلتفرمهای جهانی آنلاین و دلالتهای آن برای جامعه ایران مطالعه موردی: رسانه اجتماعی فیسبوک
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 تیر 1401
دیگری در شعر عاشقانۀ فارسی دو دهۀ هشتاد و نود بر اساس مؤلفههای فلسفۀ میانفرهنگی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 مرداد 1401
تحلیل دادههای حذف شده کاربران منتسب به ایران توییتر در بازه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 مرداد 1401
چگونگی تاثیر هیئتهای مذهبی و کافی شاپها در مفصلبندی اوقات فراغت و برساخت هویت زنان در ایران(مطالعه موردی شهر تهران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 شهریور 1401
تولد روزنامه در ایران: چشم اندازی تبارشناسانه
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 شهریور 1401
درک نوجوانان از آموزش های جنسی بر مبنای ارتباطات میان فردی با والدین
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 شهریور 1401
روایتی زنانه از جنگ ایران و عراق؛ تجربیات زیسته ی زنان خوزستانی ساکن در «شهرک شهید بهشتی مشهد»
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 مهر 1401
امکان یا امتناع تحقق مسئولیت اجتماعی؛ تحلیل محتوای پیام های تصویری مقابله با کرونا
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 شهریور 1401
تأثیرات منفی رسانه های اجتماعی بر هویت اجتماعی نوجوانان از منظر مددکار اجتماعی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 آذر 1401
ارجشناسی و عدالت؛ بازنمایی فرودستان در سینمای دههی90 ایران؛ مطالعه موردی فیلم متری ششونیم
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 آذر 1401
نوستالژی محمل ایدئولوژی یا ابزار عرفی نگری؟ نشانهشناسی المانهای شهری
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 آذر 1401
ارزیابی سیاستهای فرهنگی پس از انقلاب اسلامی در حوزه حفاظت از میراث فرهنگی (با تاکید بر میراث مستند و مکتوب)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 بهمن 1401
بسط شبکۀ مفهومی قدرت فراسوی دوگانهانگاریها
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 فروردین 1402
مدل مفهومی جنسیت در پوشش رسانه ای المپیک 2020 توکیو و 2016 ریو ( مطالعه موردی : روزنامه ایران ورزشی )
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 اردیبهشت 1402
موسیقی به دلالت های ایدئولوژیک تحلیل نشانه شناختی کی پاپ معانی و مضامین
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 خرداد 1402
تطور بازنمایی ارتباط نسلی در سینمای جنگ ایران (با تکیه بر ابژهسازی قهرمان جنگ)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 خرداد 1402
نقش ایدئولوژی در خلق باورهایِ متضاد از غرب در نمایشنامه جعفرخان از فرنگ برگشته بر اساس آرایِ آلتوسر
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 خرداد 1402
ارایه مدل ساختاری تاثیر رفتارهای ارتباطی - فرهنگی ایرانیان بر برند ملی ایران با استفاده از رتبه بندی "آنهلت" و نظریه فرهنگی - اجتماعی"ویگوتسکی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 خرداد 1402
گذار از سیاستِ رهایی به سیاستِ زندگی در ایران؛ تفسیری بر دو فیلم شهر موشهای یک و دو
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 تیر 1402
بازنمایی مادر شوهر در سریالهای دو دهه اول پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ تحلیل نشانه شناسی سریالهای پُر بیننده «پائیز صحرا» و «پدر سالار»
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 تیر 1402
فرهنگ سلبریتیگری و نمایش سوگ در رسانههای جدید تحلیل روایت صفحات اینستاگرام بهاره رهنما، نسیم ادبی و رضا صادقی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 تیر 1402
تاثیر تلگرام بر مشارکت سیاسی زنان(نگرش کاربران زن تهرانی در خصوص تاثیر تلگرام بر مشارکت سیاسی زنان )
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 تیر 1402
پیدایش سازمان برنامه: چرخش از ملیگرایی سیاسی به ملیگرایی اقتصادی در ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 تیر 1402
استراتژی سازمانی و گفتمانهای متعارض: غالب، استراتژیک و در حاشیه
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 تیر 1402
پیمایشی در میان علاقمندان به پادکست چه عواملی بیشتر به وفاداری مخاطبان منجر میشود؟
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1402
شناسایی مولفههای ترکیب رسانهای در کارزارهای تبلیغات انتخاباتی (مورد مطالعه: کارزارهای تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در شهرستان رشت)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 02 مرداد 1402
کودک و فضای مجازی: تحلیل میانجیگری والدین در استفاده کودکان از اینترنت
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 شهریور 1402