دوره 19 (1402)
دوره 18 (1401)
دوره 17 (1400)
دوره 16 (1399)
دوره 15 (1398)
دوره 14 (1397)
دوره 13 (1396)
دوره 12 (1395)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
دوره 3 (1386)
دوره 2 (1385)
دوره 1 (1384)
کلیدواژهها = رسانههای اجتماعی
تعداد مقالات: 9
طراحی مدل ارتقاء سواد رسانهای در استفاده بهینه از رسانههای اجتماعی (مطالعه موردی: نوجوانان شهر تهران)
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 25 خرداد 1400
مقایسه شیوۀ دیپلماسی رسانهای وزرای امور خارجه ایران و آمریکا در توئیتر
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 شهریور 1401
چالشهای حکمرانی پلتفرمهای جهانی آنلاین و دلالتهای آن برای جامعه ایران مطالعه موردی: رسانه اجتماعی فیسبوک
دوره 19، شماره 73، اسفند 1402
تدوین الگوی مفهومی زیست جهان مجازی کودکان و نوجوانان در رسانه های اجتماعی
دوره 19، شماره 70، خرداد 1402، صفحه 63-94
کنشگری اجتماعی در فضای مجازی (مطالعه موردیِ کنش گران کرد عراق)
دوره 17، شماره 63، شهریور 1400، صفحه 103-127
بررسی تأثیرات ادغام در جامعه برندی مبتنی بر رسانه اجتماعی بر رفتار مشتریان
دوره 17، شماره 63، شهریور 1400، صفحه 291-317
رسانههای اجتماعی و بازنمایی فساد: مطالعه بازنمود فساد توسط کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
دوره 17، شماره 62، خرداد 1400، صفحه 143-164
سلبریتیهای مجازی؛ غریبههای آشنا در عصر رسانههای اجتماعی
دوره 16، شماره 59، شهریور 1399، صفحه 45-74
مطالعه رویه ها و عوامل موثر بر استفاده از رسانه های اجتماعی در ایران و رابطه آن با ساختارهای سیاسی و اجتماعی
دوره 15، شماره 57، بهمن 1398، صفحه 251-288