دوره 19 (1402)
دوره 18 (1401)
دوره 17 (1400)
دوره 16 (1399)
دوره 15 (1398)
دوره 14 (1397)
دوره 13 (1396)
دوره 12 (1395)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
دوره 3 (1386)
دوره 2 (1385)
دوره 1 (1384)
نویسنده = رها خرازی آذر
تعداد مقالات: 3
مقایسه شیوۀ دیپلماسی رسانهای وزرای امور خارجه ایران و آمریکا در توئیتر
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 شهریور 1401
طراحی الگوی ارزشهای موثر در خلق برند شخصی – سیاسی در ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 تیر 1401
ارایه مدل ساختاری تاثیر رفتارهای ارتباطی - فرهنگی ایرانیان بر برند ملی ایران با استفاده از رتبه بندی "آنهلت" و نظریه فرهنگی - اجتماعی"ویگوتسکی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 خرداد 1402