دوره 19 (1402)
دوره 18 (1401)
دوره 17 (1400)
دوره 16 (1399)
دوره 15 (1398)
دوره 14 (1397)
دوره 13 (1396)
دوره 12 (1395)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
دوره 3 (1386)
دوره 2 (1385)
دوره 1 (1384)
نویسنده = علی جعفری
تعداد مقالات: 4
رابطه استفاده از انواع رسانه ها و گرایش به اعتیاد در میان شهروندان
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 آبان 1402
پیمایشی در باب هویت و مصرف شبکه های اجتماعی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 اسفند 1402
رابطه تبلیغات تلویزیونی با جذب و توسعه صنعت توریسم در استان اردبیل
دوره 17، شماره 62، خرداد 1400، صفحه 315-337
نقش رسانه های تصویری در گسترش صنعت توریسم سلامت در ایران (مطالعه موردی شهر رامسر)
دوره 15، شماره 54، خرداد 1398، صفحه 215-232