دوره 19 (1402)
دوره 18 (1401)
دوره 17 (1400)
دوره 16 (1399)
دوره 15 (1398)
دوره 14 (1397)
دوره 13 (1396)
دوره 12 (1395)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
دوره 3 (1386)
دوره 2 (1385)
دوره 1 (1384)
تعداد مقالات: 8
مقاله پژوهشی
مطالعة پیمایشی دربارة اعتبار رسانههای خبری در میان شهروندان تهرانی در جریان تحولات اجتماعی قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری ١٣٨٨
صفحه 11-28
مطالعه تطبیقی قوانین تبلیغات تجاری
صفحه 29-60
عوامل موثر بر جریان مدیریت خبر در ایران "مطالعه موردی اخبار سایت الف در موضوع آقای کردان"
صفحه 63-84
بررسی تأثیر دو مؤلفه نحویِ وجهیت و تعدی در بازنمود خود و دیگری در متون مطبوعاتی در چارچوب تحلیل گفتمان انتقادی
صفحه 85-106
تدوین مدل انتشار اطلاعات در زمینه انحرافات اجتماعی از طریق رسانه ملی ایران
صفحه 107-136
تصویر ایران در مطبوعات آمریکا: تحلیل محتوای مجلههای تایم و نیوزویک در دورههای هفتم و نهم ریاست جمهوری ایران
صفحه 137-160
تحلیلی بر بازنمود گفتمان مشروعیت وبری در متن رسانهای مطالعه موردی مستند «سفر انقلابی
صفحه 161-184
تبیین نقش نظارتی رسانهها با تاکید بر نقش رسانه ملی
صفحه 185-217