دوره 19 (1402)
دوره 18 (1401)
دوره 17 (1400)
دوره 16 (1399)
دوره 15 (1398)
دوره 14 (1397)
دوره 13 (1396)
دوره 12 (1395)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
دوره 3 (1386)
دوره 2 (1385)
دوره 1 (1384)
کلیدواژهها = %D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87%E2%80%8C%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C
تعداد مقالات: 10
تحلیلگفتمان و نشانهشناسی فیلمهای تبلیغاتی آ روحانی و رئیسی به عنوان نماینده دو جریان اعتدالطلب واصولگرا
دوره 18، شماره 67، شهریور 1401، صفحه 225-257
بازنمایی چیستی ویروس کووید 19 در برنامههای تلویزیونی کودک؛ مطالعه موردی برنامه «مّلمَل»
دوره 17، شماره 65، بهمن 1400، صفحه 283-307
مطالعه بازنمایی سبک زندگی زنان ایرانی در آگهیهای تبلیغاتی مجلات خانوادگی
دوره 17، شماره 62، خرداد 1400، صفحه 27-50
فضای مجازی و مانکن شدگی: تحلیل نشانه شناختی چالش مانکن
دوره 15، شماره 55، شهریور 1398، صفحه 152-172
تجربههای فقیر در سینما: بازنمایی سینمایی تجربه جنگ در فیلم کوتاه کُردستان
دوره 14، شماره 53، بهمن 1397، صفحه 189-220
درآمدن اسطوره به جامهی انتقاد؛ بررسی نشانهشناختی انیمیشن وال-ئی
دوره 12، شماره 42، خرداد 1395، صفحه 89-113
مطالعه نشانهشناختی برنامه کلاه قرمزی، از منظر رویکرد آموزش اخلاقی
دوره 11، شماره 40، آذر 1394، صفحه 233-258
نشانه شناسی تبلیغات مجلات سبک زندگی؛ (مطالعه موردی مجلات زندگی ایده آل، زندگی آرمانی، زندگی ایرانی)
دوره 10، شماره 37، اسفند 1393، صفحه 93-118
سپیده یا الی..؟ خوانش انتقادی فیلم درباره الی.....
دوره 9، شماره 31، شهریور 1392، صفحه 157-173
قصه، ساختار روایت و فرهنگ عامه(نگاهی به زن، باروری و آب در قصه های لری)
دوره 9، شماره 30، خرداد 1392، صفحه 73-102