دوره 19 (1402)
دوره 18 (1401)
دوره 17 (1400)
دوره 16 (1399)
دوره 15 (1398)
دوره 14 (1397)
دوره 13 (1396)
دوره 12 (1395)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
دوره 3 (1386)
دوره 2 (1385)
دوره 1 (1384)
کلیدواژهها = %D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87 %D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C
تعداد مقالات: 10
ارائه مدل سواد رسانه ای به منظور افزایش مصونیت کاربران شبکه های اجتماعی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 اسفند 1399
پیمایشی در باب هویت و مصرف شبکه های اجتماعی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 اسفند 1402
بازنمایی تصویری مقاومت کاربران ایرانی در برابر ساختار تحریم (مطالعه موردی: واکنش تصویری کاربران فضای مجازی به تحریم تیم فوتبال ایران توسط نایک)
دوره 19، شماره 71، تیر 1402، صفحه 11-35
بررسی مدل مفهومی مصرف مجازی دیجیتال در کاربران تهرانی شبکه های اجتماعی
دوره 19، شماره 70، خرداد 1402، صفحه 95-124
شبکههای اجتماعی: رسانه جامعه شبکهای غیررسمی ایران
دوره 19، شماره 70، خرداد 1402، صفحه 125-152
شبکه های اجتماعی(تلگرام) به مثابه حوزه عمومی
دوره 18، شماره 67، شهریور 1401، صفحه 139-168
تسهیم دانش در شبکههای اجتماعی ارائه مدل پارادایمی بر اساس نظریه گراندد تئوری (Grounded Theory)
دوره 16، شماره 59، شهریور 1399، صفحه 155-185
نقش شبکه های اجتماعی در توانمندی زنان از منظر صاحبنظران حوزه زنان، جنسیت و ارتباطات
دوره 16، شماره 58، خرداد 1399، صفحه 141-164
بررسی هوش اجتماعی در نوع ارتباطات مجازی و ارائه مدل ارتباطی کاربران شبکه های اجتماعی
دوره 16، شماره 58، خرداد 1399، صفحه 192-219
استخراج مدل مدیریت ارتباطات سازمانی در بستر شبکه های اجتماعی مجازی
دوره 15، شماره 54، خرداد 1398، صفحه 103-126