دوره 19 (1402)
دوره 18 (1401)
دوره 17 (1400)
دوره 16 (1399)
دوره 15 (1398)
دوره 14 (1397)
دوره 13 (1396)
دوره 12 (1395)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
دوره 3 (1386)
دوره 2 (1385)
دوره 1 (1384)
کلیدواژهها = تلویزیون
تعداد مقالات: 11
تدوین مدل مطلوب اقناع در برنامه های سیاسی تلویزیون
دوره 18، شماره 68، آذر 1401، صفحه 329-363
چارچوببندی سلامت در برنامههای گفتگو محور ترکیبی تلویزیون مورد مطالعه: برنامه ضربان
دوره 17، شماره 65، بهمن 1400، صفحه 255-283
بازنمایی چیستی ویروس کووید 19 در برنامههای تلویزیونی کودک؛ مطالعه موردی برنامه «مّلمَل»
دوره 17، شماره 65، بهمن 1400، صفحه 283-307
سیاست شادی در تلویزیون جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب: تحلیل کمّی برنامههای اعیاد ملی و مذهبی 1396-1395
دوره 16، شماره 61، اسفند 1399، صفحه 35-64
نقش جشنوارههای فیلم در سیاستگذاری فرهنگی تحلیل محتوای کیفی جشنواره تلویزیونی جام جم و جوایز گلدنگلوب
دوره 14، شماره 53، بهمن 1397، صفحه 123-157
تاثیر تلویزیون در شکلدهی به مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری در ایران با توجه به ظهور شبکههای اجتماعی مبتنی بر موبایل
دوره 13، شماره 49، اسفند 1396، صفحه 129-160
رسانه و شهروندی مطالعه تأثیر استفاده از رادیو و تلویزیون بر آگاهی از حقوق شهروندی در شهر خرمآباد
دوره 11، شماره 38، آبان 1394، صفحه 187-224
جایگاه غرب در سیاست هویتی نظام جمهوری اسلامی، تحلیل گفتمان انتقادی سریالهای کیف انگلیسی و مدار صفر درجه
دوره 10، شماره 37، اسفند 1393، صفحه 11-42
تغییرات ارزشی بین نسلی، بازنمایی ارزشها در شخصیتهای میانسال و جوان مؤنث و مذکر در سریالهای ایرانی تلویزیون
دوره 7، شماره 24، مهر 1390، صفحه 205-224
رسانه ها و هویت ملی مطالعه جامعه شناختی رابطه بین رسانه ها و هویت ملی دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر اهواز
دوره 7، شماره 23، شهریور 1390، صفحه 159-177
بررسی تاثیر رسانههای جمعی بر اعتماد اجتماعی (مطالعه موردی افراد ٢٠ سال و بالاتر شهر بابل)
دوره 6، شماره 21، اسفند 1389، صفحه 77-96