دوره 19 (1402)
دوره 18 (1401)
دوره 17 (1400)
دوره 16 (1399)
دوره 15 (1398)
دوره 14 (1397)
دوره 13 (1396)
دوره 12 (1395)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
دوره 7 (1390)
دوره 6 (1389)
دوره 5 (1388)
دوره 4 (1387)
دوره 3 (1386)
دوره 2 (1385)
دوره 1 (1384)
نویسنده = محمد سلطانی فر
تعداد مقالات: 2
ارایه مدل ساختاری تاثیر رفتارهای ارتباطی - فرهنگی ایرانیان بر برند ملی ایران با استفاده از رتبه بندی "آنهلت" و نظریه فرهنگی - اجتماعی"ویگوتسکی
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 خرداد 1402
بررسی وضعیت دیتا ژورنالیسم در رسانه های جهان؛ مطالعه موردی دیتا ژورنالیسم در گاردین انگلستان
دوره 15، شماره 54، خرداد 1398، صفحه 291-333